mandag 8. mai 2017

Fint nett no

Oj, nå hadde det gått fryktelig lenge siden sist! Det var ikke noe bevist bloggpause, men i hverdagen er det lettere å bruke instagram. 

Uansett, da sparker vi i gang våren med en liten liste over ting jeg synes er ekstra fint om dagen:
- Inga som er blitt så flink til å gå!
- at nettbutikken min endelig er satt ut i livet!
- å høre på Anna Järvinen mens jeg sitter å jobber
- gleden av å prøve ut å farge garn med avokadokjerner og skall. Det blir en herlig grårosa!
- sesong 3 av Arkitektens hjem på NRK
- finne fram Ibens første hjemmesydde festdrakt som Inga skal bruke på 17.mai
- at fantastiske Mariell skal åpne butikk og fotostudio i Lærdal
- dette klippet hvor skuespiller Ingar Helge Gimle forteller om hans noe heller dårlige erfaring som konge i "Slaget på Stiklestad"

Hva er fint hos deg for tida?

1 kommentar:

  1. Jeg synes det er fint at du har blogget igjen!

    Og så er jeg så glad for at det har blitt så grønt ute, for at jeg fikk en lang lesestund i går ettermiddag og kveld, og for at jeg straks skal gå og tilberede dagens første tekopp. Ønsker deg og dine en superfin tirsdag!

    SvarSlett