torsdag 2. februar 2017

Fint nett no og en spørsmålsrunde?

- å dra til Voss for å treffe beste Elisabeth for første gang, et møte som var varmt, koselig og som bør gjentaes flere ganger!
- Inga og Iben sin nye barne-tv favoritt Brillebjørn (mor har fått sansen også)
- kanelboller i fryseren på en skikkelig tung dag
- Ines ti ting-innlegg på mandager
- full uttelling på Fretexbesøk på Voss; to flotte plagg til Iben
- glede seg til Foreldrerådet med Gro Nylander som har temaet barsel
- at Inga snart skal feire sin første bursdag!

Det har ikke blitt noe særlig blogging siden september og noe jeg har savnet å holde på med. Det å bruke kameraet og dele har gitt meg så mye glede og gode opplevelser siden jeg startet i 2009(!) at jeg håper å komme i gang igjen. 
Så hva med å sparke meg selv i gang med en liten spørsmålsrunde? 
Kanskje jeg kan svare på noe om søm, strikking, baking eller annet? Fyr løs og jeg skal svare etter beste evne!

7 kommentarer:

  1. Brillebjørn!!! Vi elsker dette her. Julian bor i vår bakgård, så det er ekstra gøy :)

    SvarSlett
  2. Hei! Det er noen år siden sist jeg kommenterte hos deg tror jeg, men jeg har fulgt deg lenge. Må bare si at jeg synes du er så inspirerende, selv om vi kanskje ikke har så mange felles interesser. Jeg har to spørsmål til deg:
    1. Hva savner du mest med Bergen? (gjerne Bergen-spesifikt, men det gjør ingenting om det er mer generelle by-ting.)
    2. Dine beste tips for å flytte til et mindre sted.

    SvarSlett
  3. Jeg er ikke så flink til å komme på spørsmål når sånne runder dukker opp, men vet hvor gøy det er med kommentarer og tilbakemelding på det man formidler i en blogg, så jeg har klart å komme på noe likevel. For jeg lurer litt: du nevner av og til at drømmen er å starte opp din egen kafé/koselig butikk, og jeg lurer på om dette mest bare er løse drømmer, eller om du vurderer å gjøre virkelighet ut av de?

    Og så lurer jeg på hvordan i allverden du rekker å strikke så mye fint med to små? Jeg bøyer meg i støvet!

    God fredag, kjære Ingvild!

    SvarSlett
  4. Hei! Hjemmet deres ser så lunt og koselig ut, kanskje du kan vise oss litt meir av det? Og fortelle meir om huset? Veit at du har vist litt før, men det har sikkert skjedd litt siden det.

    SvarSlett
  5. Hei Ingvild. Jeg setter veldig pris på bloggen din og vil gjerne at det blir en spørsmålsrunde :)
    Jeg vil gjerne høre mer om hverdagen deres. Hvordan er en vanlig dag hos dere? Har du noen favorittstrikkeoppskrifter og har du planer om å strikke noe til deg selv? Er det noen matretter du er spesielt glad i å lage (alltid fint med tips). Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Hei Ingvild. du har en nydelig blogg som jeg alltid får ro i sjela av å besøke. Takk. jeg lurer på hvor du har kjøpt det tre-kameraet henn? Mvh Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Mari!
      Det er kjøpt i etsy-butikken til The Lovely June :)
      https://www.etsy.com/no-en/shop/TheLovelyJune?ref=l2-shopheader-name

      Slett