søndag 26. februar 2017

En fin søndag

 I dag starta vi dagen mye seinere enn vanlig og sov lenge. Det stod baking på planen i dag, først ut lagde jeg en liten panne focaccia (halverte denne oppskriften fra Trines matblogg) med frisk rosmarin og Maldonsalt.
 Helgeblomstene hadde åpnet seg så fint
 Luksus å henge i nattskjorta hele dagen
 Rydde vekk klesvask
 Vi tok bilder av Inga i bursdagskjolen (for å være sikker på at vi ikke glemmer det på tirsdag). Tenk at Inga fyller år!
 Focacciaen smakte ekstra godt til lunsj sammen med Jarlsberg og pesto
 Bittelitenstrikk av restegarn, dette skal blir en liten dukkejakke som skal få følge med noen andre plagg. Planen er å lage små sett til boden min under Daledagane i sommer.
 Vi bakte fastelavensboller, men siden Iben ikke er så glad boller med krem og syltetøy fikk hun heller pynte etter eget ønske
 Noen fulgte nysgjerrig med
Og så ble det boller til kaffien.
Resten av dagen gikk med til lek og jeg fikk etterlengtet tid med symaskinen! 
Noe som resulterte i en ny kjole til Iben. Det er så fint å kjenne gleden ved å sitte på kontoret mitt igjen og jeg kommer stadig på nye ting jeg vil prøve og lage. Det føles så godt!

2 kommentarer:

  1. Høres ut som en perfekt søndag! Og det bilde der av Inga - perfekt på alle måter!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg var glad jeg hadde kameraet i hånden :)

      Slett