søndag 22. januar 2017

Blomsterfin

Det har blitt lite tid med symaskina i det siste. 
Kanskje mest fordi jeg har følt det har vært mer behov for strikkede plagg og det er jo lettere å sitte på gulvet og strikke mens Inga leker (om jeg prøver å leke med klossene tar hun de bare fra meg!).
For lenge siden kjøpte jeg en bit med et nydelig stoff med blomstermønster fra Rifle Paper co og det var det første jeg tok fram i dag. Jeg synes slike krager er så fine på småtroll og har hatt lyst til å sy en.
Jeg tegnet opp på frihånd (man kan finne gratis mønster på Pintrest men jeg synes de ble så store)

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ikke sant? Nesten så det er vanskelig å klippe i det :)

      Slett
  2. Hei! Så fin blogg du har :) Elsker Rifle Paper, visste ikke at de solgte stoff? Jeg har en symaskin, men synes sying kan være så vanskelig. Skal følge litt med på bloggen din, kanskje jeg får noen tips :):)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det!
      Det er bare å kaste seg ut i det, anbefaler å bruke noe billig stoff (kanskje et gardin fra loppemarked) til å øve seg så, det føles litt tryggere å klippe og sy med :)

      Slett