søndag 23. oktober 2016

Fint nett no

fra arkivet
- å få lyst til å lage et slik innlegg igjen
- glede meg til bursdagen min med enkle planer for å henge på cafe med gjengen min
- Ibens aller første bursdagsbesøk med venner fra barnehagen på lørdag
- kremer soppsuppe til søndagsmiddag
- ullkupp til halv pris på fabrikkutsalget og tenke ut tre fine prosjekter
- at vi har gjort det til en vane å spise lunsj på Tre Brør etter behandlingene mine
- Inga som smaker noe nytt hver dag og liker alt hun får (eneste hun har rynket på nesen over er morsmelkerstatning og en sær smoothiekombinasjon)
- at på tirsdag har vi en fireåring i hus!
- strikke julekjole til Inga
- Noa fra Cacharel som ikke har vært i skapet mitt på lenge
- instgramen til Blaa Nord
- etter mange rare uker begynner jeg å føle meg trygg som mor igjen. 
Det har vært god hjelp å snakke med en psykolog som jeg var på bølgelengde med fra starten, at Askil har vært hjemme, få høyere terskel for hva som er lov å gi blaffen i og hva som er viktig. 

3 kommentarer:

  1. Hipp, hipp hurra for å føle seg bedre! Og ikke minst hipp, hipp hurra for bursdager og alt annet som er fint.

    SvarSlett
  2. Mykje fint på lista, og tenk at Iben snart er fire år :) Godt å høyre at det går betre <3

    SvarSlett
  3. Nice list :-) I'm glad to hear that you are feeling better. It's always good to read your posts.

    SvarSlett