fredag 12. august 2016

Fint nett no

fra arkivet
- "Det sit i veggane", det må være et av de flotteste tv-programmene jeg har sett på lenge! Får så lyst på et 200 år gammelt hus på landet og bli bestevenn med Erika Åberg
- å klikke hjem nydelig lilla småblomstrete Libertystoff
- hjemmelaget bringebærsorbet
- denne kjolen
- at Inga ruller begge veien og viser tegn til å ake seg framover på gulvet (note to self: sy tøfler med semsket såle)
- Ines nydelige soverom
- å kjøpe en ny barnevogn som kommer til uka
- en bytur neste uke for skikkelige kaféfika, innkjøp og en tur på biblioteket
- at jeg tror jeg vil klippe meg kort igjen (sist gang var høsten 2013)

ikke så fint:
- bakdelen med at Inga sovner tidligere og tidligere; at dagen starter plutselig veldig tidlig i andre enden
- den lite fristende, men akk så nødvendige IKEA-turen i morgen, mulig jeg ser lysere på det om vi også kan legge en tur innom Fretex

1 kommentar:

  1. Elsker listene dine!
    Ønsker deg og den fine familien din en riktig god helg!

    SvarSlett