mandag 15. august 2016

Betsy Ann, mjuk ull og VETLE EPLE

I går fikk jeg ei etterlengta stund på syrommet og lagde ei høstkyse til Inga. Libertystoffet heter Betsy Ann og er et av favorittmønstrene mine. Sammen med jakka jeg strikka tidligere i sommer er Inga klar for småkalde morgenturene når vi følger Iben i barnehagen.

Det blir ikke så mye sytid om dagen, noe som jeg kjenner er litt leit. Inga sover bare en halvtime om gangen og da er det dessverre annet som må gå foran søm.
Men forhåpenligvis blir det bedre etterhvert som hun blir større.
Planen har hele veien vært å starte opp igjen med VETLE EPLE, det har vært så inspirerende å høre på instagram at folk gleder seg til det skjer. 
Og det skal skje, så fort tida er der. Den siste tida har jeg kjøpt flere nydelige Libertystoffer, skråbånd og funnet vintagestoffer som kan syes om til kyser og plagg. Jeg har også ryddet i den store stoffsamlingen jeg har hatt i flere år.
Jeg tenker jeg vil bruke en enkel nettbutikkmal (a la Tictail) og begynner med bare noen få ting om gangen.
Så nå krysser jeg fingrene for en soveglad baby, fine stunder på syrommet og mange kyser!

6 kommentarer:

  1. This is good and exciting news! :-) Looking forward!
    Your girls are lucky to have such a talented sewing mama. I really like the way you combine liberty fabric and knitted things.

    SvarSlett
  2. Gleder meg til du kommer igang med syinga, Samuel har vokst ut av lua si, nemlig:-)

    SvarSlett
  3. Så fint å høre at du tenker å starte opp igjen med VETLE EPLE :) Du lager virkelig de fineste ting! <3

    SvarSlett