torsdag 28. juli 2016

Ni ganger tre

 Det er lite å melde på bloggfronten om dagen, noen dager tenker jeg at kanskje det er best å legge den ned og kose meg med instagram. Men det så er det noen gyldne øyeblikk som gjør at en tenker at den skal bestå. Jeg har fått gode venner via bloggen det er alltid en glede å se tilbakemeldingene og holde kontakten. Selv om det går treigt her om dagen håper jeg å få blogggleden tilbake utover høsten, det skjer mye fint og det er mye fint å dele. I mellomtida prøver jeg meg på ei liste!
 - 3 godnatta sanger jeg synger til barna: "Sulla meg litt", "Ri, ri på islandshest" og Fantorangens godnattsang til Eddie som jeg synger fritt etter hukommelsen 
-  3 favoritter av pizzafyll: Blå Selbu med pære og valnøtter, mozzarella, pesto og soltørket tomat og artisjokk, sopp og parmesan
- 3 gode kaffidrikker: dobbel cortado, espresso con panna og hjemmelaget iskaffi i shaker med isbiter og brunt sukker
- 3 gode låter som gir pep til husvask: Dagny med "Backbeat", Jorge Ben Jor med "Take it easy my brother Charlie" og Robin S med "Show me love".
- 3 innlegg jeg vil lage: et-bilde-i-timen, en antrekkscollage, og en guide til Bergen med baby & barn.
- 3 fine instagramprofiler jeg liker: Petit Knit, Sidsel Lydom og Anne Åskjær
- de 3 siste tingene jeg kjøpte over nett: 200 gram med sjøgrønn alpakkaull, en shampo fra Korres og korterma bodyer til Inga
- de beste 3 iskremsmakene : mangosorbet, fløteis med lakris og skikkelig god vaniljeis
- 3 datoer jeg gleder meg til; Ingas navnefest 3.september, 2 års bryllupsdag 13.september og Ibens 4 årsdag 25.oktober 

1 kommentar:

  1. Det er veldig hyggelig å følge med på bloggen din, selv om du er flink til å oppdatere instagram!

    SvarSlett