søndag 24. juli 2016

Heimatte

 I dag kom vi hjem etter fine dager på Østlandet. Vi har hatt to kjekke turer i sommer, helt perfekt når man skal ta hensyn til en baby og en treåring. Familie og komfort har det viktigste og det har vært gode dager. 
Nå skal vi være hjemme resten av ferien og planen er å få ryddet vekk barneklær som er blitt for små og gjør kontoret mitt klart til å bli gjesterom nå som Iben skal bytte rom etter navnefesten.

Forresten fikk noen fine ting fikk være hjem i kofferten;
- ny Earl Grey som jeg gleder meg til å smake på og et fat fra mamma som hun hadde med seg fra Libanon for mange år siden
- en blanding av økologiske blomster som kan spises! Disse skal bli kakepynt til navnefesten!
- jeg har en liten garnbutikk på Hønefoss som alltid må avlegges et besøk. Noen nøster med herlig grålilla Nepal måtte bli med hjem, nøstene jeg hadde liggende i samme farge er iferd med å bli en barselgave så nye måtte inn i lageret.

1 kommentar:

  1. Men du har så fine innlegg! <3 Inspirasjonen kommer i rykk og napp. Men bloggen din er et friskt pust i hverdagen, så den må du fortsette med. Og tusen takk for en kjempefin kommentar. Det er fint å vite at en kommer seg igjennom slike tap..

    SvarSlett