fredag 1. juli 2016

Fint nett no

- fredagsfika med kladdkaka og krem med litt hjemmelaget rosesukker
- Ibens nye sommersandaler; et fint eksempel på når mor og barn er fullstendig enig om kjøpet
- at mamma kommer med toget i dag
- "Hverdagssirkus"
- å begynne på Ingas høststrikk
- to jenter som sover godt gjennom natten 
- drodle ned noen ideer til invitasjoner til navnefesten
- makroner med markjordbær
- ikke lenge til vi drar til Balestrand og Ingas første tur på hurtigbåt
ikke så fint
- føler det går altfor lenge mellom innleggene her inne
- at jeg nesten ikke tar bilder med kameraet lenger

6 kommentarer:

  1. Finnes de sandalene i voksenstørrelse?... SÅÅ fine!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, sikkert mulig å finne noen like, de er kjempefine!

      Slett
  2. Liker veldig godt disse listene, og tips til videoer o.l. (Hverdagssirkus var interessant og fint!). :D

    Kan du dele oppskrift til rosesukker? Har lyst til å prøve meg neste sommer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det!

      Til rosesukker bruker jeg tre gode never med kronblader (må være usprøytet) og ca 3 dl sukker. Jeg skyller bladene godt og lar de tørke på et kjøkkenhåndkle. Så har jeg sukker og blader i foodprosessoren med hakkeblad og kjører på middels hastighet. Ha alt utover en papirkledd stekeplate og la de være i ovnen på 50 grader i 45 minutter. Avkjøl og ha opp i foodprosessoren enda en gang og kjør til ønsket konsistens.
      Ha over på et lufttett glass :)

      Slett
  3. Jeg blir glad og inspirert når du oppdaterer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen takk! Så fint å høre! <3

      Slett