mandag 6. juni 2016

Små blå og reiseplaner

Plutselig dukket disse små blå Forglemmegeiene opp ute i hagen, en av mine favoritter og sommertegn. 
I år skal vi endelig reise litt (i fjor var det nok med flytting, graviditet og alt det medfølger). Vi skal til Balestrand igjen og jeg gleder meg så til å rusle mellom idylliske småhus, spise nydelig mat på Ciderhuset og bade i Sognefjorden. Vi skal også en tur til Ringeriket for mormorkos og jeg gleder meg til å ta med Iben på Barnas bondegård på Hadeland glassverk og på "Vaffelhuset" (Iben elsker vafler). Ikke de lengste turene, men jeg synes Inga er for liten til det ennå, da satser vi på kos, komfort og steder vi er godt kjent. Vi får også flere besøk og gleder oss til å vise frem sommer-Dale!

2 kommentarer:

  1. Så fine forlgemmegei! Og sommerplanene deres høres helt perfekte ut. Vi skal til Nord-Norge og Nordmøre i sommer, og ellers har vi ikke lagt noen planer. Kanskje drar vi en tur til Göteborg. Også gleder vi oss veldig til å komme på besøk til dere <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Og vi gleder oss så til å få dere i hus! <3
      Göteborg er så flott, tror vi må ta en tur tilbake når jentene blir større :)

      Slett