søndag 12. juni 2016

Fint nett no

fra arkivet
- Lena Dunham sin podcast Women of the hour, klokt om livet, kjærlighet, jobb og venner
- håpet om å finne en busk med hylleblomst her på Dale; drømmer om sorbetis og makroner med hylleblomstfyll (hadde et fast sted på Landås)
- at Ine og Orvar kommer på besøk til uka
- tid til å sitte med symaskinen
- lage sjokolademousse med lakrispulver
- nydelige blomster i hagen og langs veien når jeg følger Iben i barnehagen
- lukta at klær som har tørka ute i sola
- Inga som tester ut stemmen sin med høye gledesskrik og rullende lyder
- instagramen til Yukiko Masuda
- rød neglelakk og sandalskille

3 kommentarer:

  1. Må bare si at jeg blir super inspirert av å lese bloggen din. Nydelige farger, fint strikke- og sytøy - jeg håper jeg med tid og studener også kan få til å lage så mye fint.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for så fine ord! :D

      Slett
  2. Hello - eg er så heldig at eg bur på Landås, og her er det hyll nesten overalt. Har du sjekka ut artsdatabanken? Der kan ein søke etter kor ulike plantar veks - http://artskart.artsdatabanken.no - heilt utruleg praktisk. Då kan du få tips om kantarell, blåbær, svarthyll, mjødurt, ramslauk og alt anna godt. Håper du finn noko kjekt på Dale!

    SvarSlett