tirsdag 24. mai 2016

Fint nett no

- feire Askils bursdag på søndag med kaffibesøk og kaker
- bake Underbara Claras kladdkaka med mandelmel; da blir den glutenfri og om mulig ennå bedre!
- veldig koselige tilbakemeldinger på instagram på det at jeg skal starte opp igjen med Vetle Eple etter sommeren
- Inga som sover natten igjennom flere ganger på rad
- kjøpe fine barneklær secondhand via instagram
- klisjehjemmet.no
- hvor grønn hagen vår er blitt på bare noen dager og tenke på ripsen og bringebærene jeg skal plukke i sommer
- Mariell/Hjartesmils bilder fra husopppussing
ikke så fint:
- Inga har begynt å få to tenner samtidig, noe som gir henne stort ubehag og beste lindringen er når jeg gnir gommene hennes med lillefingeren min

3 kommentarer:

  1. Fine Inga! Så deilig at hun har et godt sovehjerte <3

    SvarSlett
  2. Ååh <3 Så hyggelig at bloggen min er en av tingene som inspirerer deg for tiden :-) <3 Det var koselig!

    Ønsker deg en fin uke videre, klem fra Trine på Klisjéhjemmet

    SvarSlett
  3. Jeg er så spent på Vetle Eple! Og Inga er så fin så fin, synd at hun har vondt i gommene :(

    SvarSlett