fredag 20. mai 2016

Ei stille stund

Midt på dagen tar Inga seg en skikkelig lang lur, gjerne på over to timer. 
Det er en merkelig stillhet i huset da, jeg tar meg selv i å liste meg rundt for å ikke vekke henne, hysje på kaffimaskinen og setter meg ved spisebordet for å ikke forstyrre der hun ligger godt pakket inn på sofaen. Da kan jeg drikke kaffien mens den er varm, strikke noen runder, lese avisen og ta meg meg en bloggleserunde. I kjelleren durer vaskemaskinen, Rosa ligger å purrer i stolen sin og innimellom kommer Inga med noen lykkelige sukk i søvne. 
Permisjonslivet er fint!

2 kommentarer:

  1. bloggen din vert berre betre og betre. så fine bilete, ord, stemning, alt. får så mykje inspirasjon (og til borneting, sjølv om eg har hverken babyhump eller baby). elskar babygymmen og alt du lagar! og gler meg heilt sjukt til vetle eple startar opp att - då skal eg få det med meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Snilleste Kristin! Tusen takk for så fine ord! <3

      Slett