mandag 1. februar 2016

Fint nett no

- 21 dager igjen til termin, hvor er tiden blitt av?
- rilletrøjen jeg strikker til lillesøster i en farge som minner om jordbærstrøet man har på softis
- denne teksten som vekket gode minner om kropp i fri dressur i Sentralbadet
- rista surdeigsbrød med most avokado og pepper
- begynne å tenke på å sy en ny festdrakt til Iben om ikke det finnes en liten barnebunad i familien som kan passe
-lysten på en litt sunnere graviddille; blodappelsin, pekannøtter, pistasjnøtter og tørket mango
- spillelisten vi har laget til kjøreturen til KK når fødselen starter; bare så det er sagt er mange av titlene er valgt med glimt i øyet
- babyklærne fra Caramel Baby & Child; så mye nydelig!

2 kommentarer:

  1. Det er så mange fine ting å glede seg over! Jeg humra for meg selv da jeg leste sangene på lista deres ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, spilte mye Rocky-musikk når jeg gikk gravid med Iben for å motivere meg til den uendelige rekken med kontrollene på slutten :D

      Slett