mandag 11. januar 2016

Liten drakt

Plutselig ble strikkingen lite spennende og jeg har begynt prosjekter til lillesøster bare for å rekke opp etter noen omganger. Da er det godt med et "miljøskifte" og sette seg ved symaskinen. Jeg har lagret mange fine babydrakter, eller rompers, på Pinterest men ikke funnet et mønster å sy etter.
Så da kombinerte jeg to mønster jeg liker godt og prøvde meg fram. Den har fôr i toppdelen, knapping i ryggen og litt strikk i livet. I morgen skal jeg prøve en ny kombinasjon stoff og tilpasse mønsteret bedre. I alt; et godt første utkast må jeg si!

5 kommentarer:

  1. Så flink du er, Ingvild! Klem frå Hedda :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Hedda! Håper alt er bra med deg! :D

      Slett
  2. Det går sgu egentlig meget godt, som dei seier her i Danmark :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig søt! Du er så flink :)

    SvarSlett