onsdag 20. januar 2016

Innedager

Iben og jeg har kost oss hjemme de siste dagene. Når hun har vært snørrete og jeg vært ekstra sliten i kroppen har det vært ekstra deilig å slå av vekkeklokken og tilbringe hele dagen i pysjamasen. 
Eller bygge hytter og se Jul i Flåklypa tre ganger.
Siden det ikke er lenge til lillesøster kommer er det også viktig å få denne tiden sammen bare oss. Selv om jeg merker det blir tyngre og tyngre for hver dag nå er Iben stor, flink og veldig hjelpsom. Jeg er ikke i tvil om at hun blir en herlig storesøster!

2 kommentarer:

  1. Så gode ord å lese! Håper formen er stigende for dere begge, men hvis ikke er det bra at dere er så gode på å gjøre hyggelige ting sammen selv om man kanskje er litt pjusk.

    Lykke til med innspurten - gleder meg med dere til lillesøsteren kommer!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, det føles uvirkelig at det bare en noen uker igjen! :D

    SvarSlett