søndag 10. januar 2016

Fint nett no

- å begynne å bruke navnet på lillesøster for meg selv og kjenner det passer så fint 
- å bake Godt brød sine mandelboller for å ha i fryseren til barselbesøk
- et etterlengtet frisørbesøk og klippet av mye hår og frisket opp fargen
- Askil og svigerfar rev ned veggen mellom gangen og et kott slik at vi har fått en ekstra stor garderobe med mer praktisk oppbevaring og plass til barnevogn; hyller og maling kan vi gjøre i vinterferien
- skuffene er fulle av nyvasket babytøy
- instagrambildene til Anthony; vakkert småbarnsliv på Island
- fødebagen (eller trillekofferten siden det er lettere å holde orden) begynner å blir klar
- denne sitronterten og ikke minst omgivelsene den blir bakt i
ikke så fint:
- selv om jeg er friskere i dette svangerskapet føler meg meg mindre glødene og fin. Jeg er mye trøtt, føler meg grå og kvisete. Men bare noen uker igjen til lillesøster kommer og slike tanker kan byttes ut med glede!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar