fredag 4. desember 2015

God fredag!

Denne helga har vi som mål å få vekk de siste flyttekassene, gjennomgå mer babytøy til lillesøster og begynne på julekjolen til Iben. 
I går hadde Iben og jeg juleverksted, eller hun bestemte det skulle være i går i stedet for lørdag. Jeg hadde luftet idéen for henne for å gjøre forkjølelsen mindre kjedelig og mens jeg var kjapt oppe på kontoret hadde hun allerede rukket å finne posen med materialer (som jeg trodde lå mer skjult), lagt alt fint utover spisebordet og satt klar med en malekost. 
Hun stod for all utforming selv og vet nøyaktig hvem som skal få hvilken ting hun har laget.
Det blir kjekke overraskelser under treet fra Iben i år, det kan jeg love!
I dag blomstret sviblene og det ligger et lite dryss hvitt ute i hagen. Jeg kjenner julestemningen komme og forventningene er ekstra store i år, siden fjoråret ble noe amputert siden Iben var syk hele jula. 
Siden hun forstår så mye mer av jula nå er det godt at hun forhåpentligvis ferdig med forkjølelse for i år, bank i bordet!

1 kommentar:

  1. Banker i bordet med deg! Denne jula blir fin :)
    Fikk skikkelig julestemning av ordene dine i dag - takk!

    Selv sitter jeg på kontoret et par minutter til; akkurat nå er jeg mest opptatt av å få med meg den nært forestående solnedgangen mellom sprekkene i persiennene her. Man tar det man får :D

    Ha en riktig fin helg, kjære deg!

    SvarSlett