onsdag 2. desember 2015

Fint nett no

fra arkivet
- at det er omtrent et år siden vi tok avgjørelsen om å flytte til Dale og nå er vi på plass
- å handle inn til juleverksted med Iben
- julepynt i ullfilt fra Purl Bee som man kan sy selv
- cappuccino og mandelbolle på Godt Brød i Marken
- en vase med knasende lilla tulipaner 
- lage juleønske-collage (hvorfor voksne også burde lage ønskeliste)
- STV sin adventskalender; "Tusen år till julafton", helt fantastisk!
- samtalen med jordmor på KK som fjernet flere kilo med bekymringer for neste fødsel  og vonde minner om Ibens fødsel. Selv om man aldri har noen garantier for hvordan neste fødsel blir føler jeg at det å ha mine vonde erfaringer dokumentert i et følgebrev sammen med helsekortet er betryggende og fint slik at man slipper å møte opp "kampklar". 
I stedet kan man fokusere på det man skal; føde barn!

4 kommentarer:

  1. Juleverkstad høyrest jo kjempekoseleg ut! :) Alltid så fint med slike lister ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Det ble veldig kjekt og veldig mye glitter! :D

      Slett
  2. Så fin liste Ingvild! Du inspirerte meg til å sy julepynt selv – foreløpig har jeg bare laget én (brukte to timer, haha!), men flere skal det bli :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har fortsatt bare sydd en , men håper på en liten innspurt snart ;)

      Slett