lørdag 28. november 2015

Julekjoleplaner

Tradisjonen tro har jeg lyst til å sy julekjole til Iben i år også. 
Fjorårets kjole ble nesten ikke brukt da hun var sjuk hele jul og nyttår, men passet heldigvis slik at den ble bursdagskjole. Jeg har en forkjærlighet for sølv, hvitt og blått til jul, siden Iben er i "Frost"-bobla kan mye selges inn som Elsablått. Skoene kom i posten i går og er allerede tatt i bruk med stor iver.
Hvordan selve kjolen blir må jeg tenke litt mer på, men tenker den blir knelang, 3/4 erm, mye vidde i skjørtet og den engelske blonden som en forklekjole. 

5 kommentarer:

  1. Åh! Den kommer til å bli sååå fin! Elsker engelske blonder og forklekjoler!

    SvarSlett
  2. Jeg håper vi får se resultatet, for fargen var nydelig og med blondene så blir den nok utrolig flott!

    SvarSlett
  3. Åååh, dette blir helt sikkert nydelig! Skikkelig fine sko også! :D

    SvarSlett
  4. Tusen takk, jeg skal sette i gang i helgen! Gleder meg til å vise fram! :D

    SvarSlett
  5. Tusen takk, jeg skal sette i gang i helgen! Gleder meg til å vise fram! :D

    SvarSlett