søndag 29. november 2015

Første søndag i advent

 Denne adventen føles litt ekstra ventete, ikke bare gleder jeg meg til første jul i nytt hus. Men også for hver søndag er det en uke nærmere til lillesøster skal komme. 
Iben begynner å bli ei stor jente som vil være med på mye, så vi har bestemt at vi skal lage en ekstra fin fika på søndager og hun skal få bake. I dag var det surmjølksscones (jeg har slettet innlegget med oppskriften min men Ines oppskrift er veldig lik).
"Kan vi ut å lage snømann?"

Nå sover Iben og far, jeg skal drikke opp resten av tekannen min mens jeg strikker, jeg skal sette på en stor gryte risengrynsgrøt og vi skal på søndagsvisit til Ibens oldemor. 
Håper din søndag er bra!

2 kommentarer:

  1. Fint med ventetid! Og det er så fint for barn å få være med å ordne hjemme! Orvar vil gjerne lage kaffe, bake og legge på plass klær for tida. At pappa til tider får kopphåndduker i sokkeskuffen, er ikke så farlig :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, søte Orvar!
      Jeg tenker om man får slippe til som liten er det et så fint grunnlag for å få en skikkelig glede for matlaging og andre kjekke ting i heimen :)

      Slett