mandag 12. oktober 2015

Klart for kaffibesøk

 Noe jeg virkelig har gleda meg til å gjøre i nyhuset er få i stand Ibens rom. Det har vært en rar sommer for henne med mange store forandringer på en gang og da føles det godt som mor å gjøre noe fint for henne nå som vi endelig begynner å komme i mål! Siden hun er veldig glad i lage mat og servere begynte jeg med kjøkkenet. Og det som er veldig gøy er at kun to ting et kjøpt nytt, resten hadde jeg på lur!
Skapet med vask er kjøpt nytt og når vi var på IKEA kom jeg over en rød hylleplate til 9 kroner (dessverre på vei ut av sortimentet) og knekter til 20 kroner som jeg håpet ville passe Brio-møblene.
Hylla fant jeg på loppemarked forrige høst og gryteklutene strikket jeg kjapt av restegarn,
Mummiserviset fikk Iben til jul i fjor,
gamle tebokser er fine til et lekekjøkken
 og forkleet var mitt som barn og allerede tatt i bruk av Iben!

8 kommentarer:

  1. Åh, så utrolig fint! Og Mummiservis også da! Iben er jammen heldig :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, hun var veldig fornøyd når hun fikk se rommet! :)

      Slett
  2. Rett og slett supertøft og utruleg kjekt! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Silje! Veldig kjekt å kunne lage noe av ting man har :)

      Slett
  3. Så utrolig fint Ingvild! Du er så kreativ og flink!

    SvarSlett
  4. Var heilt genialt med den hylleplata. Resultatet vart kjempebra! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Tone!
      Veldig gøy å finne så passende ting for en liten penge :)

      Slett