mandag 26. oktober 2015

Fint nett no

 - etter en hektisk helg med besøk, bursdag og flyttekaos; sette meg ned med strikketøy og kakerester og kjenne at nå er vi kommet hjem.
- Askil og jeg skal ha IKEA-date til uka 
- fredag tar vi toget til Østlandet for en helg med oldemor og oldefar
- at Iben øyeblikkelig falt for Pippi-trillekofferten hun fikk av oss og har allerede pakke til helgetur
- Korres dusjesåpe med pære og bergamot
- denne mammakjolen; hadde vært perfekt som julekjole
- varmepumpa i huset; utrolig effektiv!
- snart har jeg bursdag (uwæh, 32 år!)
- planlegge garnkjøp på Pickles når vi er i Oslo om to helger (og glede seg til kaffi med Ine)

ikke så kjekt:
- en halsbetennelse som kommer og går
- alle klærne som ikke passer lenger, men jeg håper på å finne noen "mammaklær som ikke er mammaklær" i Oslo

4 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg også til kaffi <3

    SvarSlett
  2. mmm kakerester hørtes veldig namm ut:0)

    SvarSlett
  3. Fin liste, og veldig fin kjole!

    SvarSlett
  4. Veldig fin kjole! Mitt beste gravidplagg var en kjole kjøpt på basicavdelingen på HM. Kort arm, og nådde meg til langt nedpå leggen. Tettsiddende, men åh så behagelig og myk. Og overraskende god kvalitet; vaska den mye, ettersom jeg alltid søla på den utstikkende magen...

    SvarSlett