torsdag 17. september 2015

Redebygging

En av de tingene jeg ser mest fram til med å komme i hus er å kunne gå igjennom de klærne og utstyr som Iben brukte og finne ut hva som babyen skal bruke. 
En del skal legges til side til Iben blir voksen og kanskje bruke til sin egne barn. Min mor tok vare på mange fine ting etter meg og det var veldig fint å bruke det når Iben ble født. 
Mange av de minste plaggene er i ull og det passer fint når termin er i februar. Noe av det første jeg gikk til innkjøp av (bortsett fra garn) var 4 mjuke bomullsbodyer i gråblått. 

Og lua stikket jeg i samme garn som denne jakka. Jeg tror denne oppskriften ligger an til å bli mye brukt, både til babyen og som gavestrikk!

2 kommentarer:

  1. Skulle ønske de bodyene fantes i min størrelse også! Eller - i alle fall som bestefarstrøyer ... Elsker den fargen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, nydelige farger og like fint til gutt som jente :)

      Slett