mandag 7. september 2015

Pakke fra Japan

Det er alltid kjekt med pakke i posten og når en får fine stoffer man har bestilt pakka i gråpapir en mandagsmorgen kan det ikke bli bedre!
Jeg kom over Etsybutikken til Miss Matatabi ved en tilfeldighet og hadde store vansker med å bestemme meg for hvilke stoffer jeg skulle kjøpe. Så mye fint, både ensfarget, blomster og nøytrale linstoffer. 
Men jeg tenkte barneplagg og gikk for en linblanding med origamibjørner(!), bløt flanell med blomster og tykk bomull med løvetanntrykk. Det er ikke alltid like lett å bestille over nett siden fargene kan variere noe fra dataskjermen, men følte disse levde opp til forventningene mine.
Og leveringstiden er det ingenting å si på; fra Kawasaki, Japan til Dalekvam, Hordaland på ei uke er ikke galt!
Når gleder jeg meg så til å få syrommet i stand etter vi overtar huset den 25. september, rommet og gulvet skal males, hyller skal inn og det kommer til bli herlig å sette saksen i disse stoffene.

6 kommentarer:

  1. Kjempefine stoffbitar! Origamibjørnane er jo superkule og den gule fargen med løvetennene er så tøff! Alltid så mykje fint å finne på Etsy :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, nesten litt for mye fint innimellom, blir noen bestillinger denne høsten ;)

      Slett
  2. Gratulerer så mye med nytt hus, og familieutvidelse.
    En spennende tid fremover med andre ord :)
    Som du skrev, så er vi litt i samma båt :D :D
    Håper formen din er fin.

    Kristin

    SvarSlett