onsdag 2. september 2015

Hus!

Hurra! I dag har vi kjøpt hus! Det var en nervepirrende morgen med hjerteklapp når det kom et motbud, men vi holdt hodet kaldt og det ble vårt med fin margin innen det vi følte vi kunne gi. Nå blir det syrom, verksted og gjesterom. Det er noen ting vi planlegger å gjøre om på, men ingenting som haster, vi skal jo tross alt bo her i mange, mange år. Med tiden ønsker vi å åpne opp mellom kjøkken og stue og få nytt kjøkken med mange skap og god arbeidsplass.
Når vi var på visning tidligere i sommer forelsket jeg meg i det fine tregulvet og jeg får endelig oppfylt drømmen om å ha et hvitmalt tregulv. 
Og ikke minst er det godt å ha dette i boks før babyen kommer. 
Behovet for redebygging begynner å melde seg og Iben har savnet å ha et eget rom.
Nå skal jeg drømme meg bort i Pinterestmappen min og glede meg til nøklene er i hånden!

6 kommentarer:

  1. Hurra! :D Kjempekjekt å høyre, Ingvild! Gleder meg til å etter kvart sjå litt innreiing og huset generelt :)

    SvarSlett
  2. !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er så glad for dere!

    SvarSlett
  3. Oi, gratulerer så mye! Hipp hurra for hus!

    SvarSlett
  4. Tusen takk, alle sammen! Jeg gleder meg så til å sette igang med hjemmet vårt!

    SvarSlett
  5. Enda en god nyhet, gitt! Hurra! Gratulerer med nytt hus og beibi! ^^

    SvarSlett