torsdag 13. august 2015

I hus

Mens vi venter på at drømmehuset skal legges ut for salg og bli vårt, bor vi sammen med Askils foreldre. Fra første gang jeg var på besøk i huset har jeg følt meg hjemme her, det er et lunt og stort hus med mange barndomsminner for Askil. Iben har til og med pekt på barnebilder av sin far og sagt "pappa". Når vi bestemte oss for å flytte før vi hadde kjøpt var det en flott løsning å bo her i mellomtiden. Vi har delt etasjene i mellom oss og Iben synes det er stor stas å få komme på besøk på loftet og det er kjekt å vinke til bestemor og bestefar når de kommer inn porten på ettermiddagen.
En slags generasjonsbolig, kanskje? 

Over helga skal vi på visning på et lysegrønt hus med hage og lekestue, det hadde vært et fint sted å bo! 
Krysser fingrene!

5 kommentarer:

  1. Krysser fingrene for dere jeg også!

    SvarSlett
  2. Eit kjempeherleg bilete av Iben øvst! :) Masse lukke til med visninga ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Et av mine favorittbilder fra bryllupet vårt, Hjartesmil fanget noen herlig blinkskudd av Iben :)
      Tusen takk!

      Slett