fredag 21. august 2015

God fredag!

Fredagsvanen med D2, blomster og noe godt til kaffikoppen har blitt med til Dale også. 
Og når det er mulig å få tak i begge deler på nærbutikken, føler jeg meg ennå mer hjemme her (i stedet for å vente på at Askil kjøpte med fra byen). Vi begynner å komme i orden her i huset og jeg finner ting jeg leter etter blant kasser og bager.

Det grønne huset vi vurderte å kjøpe viste seg å ligge for vanskelig til med tanke på vår bilfriehverdag, så vi valgte å la det gå. Men huset rett over veien her i nabolaget kommer for salg snart og vi håper det går vår vei.
Nå skal husmortornadoen gjøre sitt for å få huset i stand til helgen og jeg har lovet Iben vaffelfika på Coop-kafeen etter barnehagen. Ha en fin helg!


6 kommentarer:

  1. Fredagsritualet ditt er noe av det fineste med mine fredager også! Jeg blir så glad av å se de fine bildene, og hipp hurra for at Dale har blomster og D2. Jeg skal jobbe litt til, og så skal jeg avspasere litt og kjøpe meg en softis. Det har jeg virkelig fortjent denne uka!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, ja! Jeg hadde overlevd, men kjekt å kunne gjøre som vanlig :)

      Høres du som hadde en deilig plan for dagen!

      Slett
  2. Det fredagsritualet ser jo superkoseleg ut! :) Masse god helg til deg også ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Absolutt, veldig godt med en stille kaffestund og avis :)

      Slett
  3. Fant bloggen din via en annen blogg, og ser at du har flyttet til kommunen "min". Velkommen! Jeg bor på Vaksdal :-). Håper dere kommer til å trives godt på Dale :-)
    Klem fra Stine

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig, tusen takk for det Stine!

      Slett