tirsdag 25. august 2015

Fint nett no

fra arkivet
- å planlegge en liten husmorutflukt til Bergen på fredag
- når Iben kommer løpende til porten når jeg henter i barnehagen
- dokumentaren om Ethel Kennedy; damen som stod igjen med 10 barn og et i magen da Robert Kennedy ble drept. Vakkert laget av datteren som aldri fikk oppleve faren sin
- norske epler i butikken
- denne kjolen fra Toast
- hvor deilig og avslappende det er å sitte med beina høyt med et strikketøy i hendene
- at man er på hils med de godt voksne damene i nabolaget, selv om man ikke har hilst på hverandre før
- planer om å strikke meg en høstjakke fra Pickles 
- å bla lengtende i IKEA-katalogen og glede seg til å få sette ut nytt hjem i stand

6 kommentarer:

  1. Den høstjakken har jeg også siklet litt på! Tenkte meg en tur inn til byen på fredag, og mulig det blir garnkjøp da :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er så fin, mulig jeg ikke klarer å vente til helt november og garnkjøp på Pickles ;)

      Slett
  2. Så mye fint! Synes det er dagens beste øyeblikk når Orvar kommer løpende mot meg i barnehagen om ettermiddagen :) Og den kjolen fra Toast var kjempefin! (Når får vi Toast i Norge?? Alt de har er jo så fint!) Høstjakke har jeg tenkt litt på også, den ser kjempefin ut.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, Toast og mange andre fine merker går glipp av mange potensielle kunder! :)

      Slett
  3. Høstjakka er såå god når den er ferdig, men jeg må ærlig innrømme at den var et helvete å strikke... Evighetsprosjekt... Men et godt brukt plagg, altså! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja, det kan jeg tenke meg! ;)

      Slett