onsdag 3. juni 2015

Hei til Håndarbeidet!

Etter å ha tenkt på det en stund bestemte jeg meg i dag for at jeg vil skille ut alle håndarbeidsprosjektene til en egen blogg og at denne vil da om ikke lenge bli min hovedblogg. Iben blir stadig større og jeg kjenner at den siden av bloggen og hverdagen begynner å bli vanskeligere å skrive om. Så da føles det rett å ta en pause fra den type blogging.
Ting som gjør en glad blir liggende som den er, men blir nok ikke like hyppig oppdatert. 
Så jeg håper dere som er like glad i håndarbeid og annet man kan lage selv vil følge med videre på Håndarbeidet
Jeg jobber nå med å flytte relevante innlegg til den nye bloggen og håper å få på plass en bloglovin-funksjon etterhvert!

2 kommentarer:

  1. Så ny fin blogg! Følger deg så klart videre der - og her, om du skulle føle for å oppdatere her også <3

    SvarSlett