mandag 4. mai 2015

Trondheimshelg

I helga var jeg i Trondheim for første gang! Askil har bodd og studert her, så det var flott å se litt av byen som betyr mye for han. Jeg fikk sett Nidarosdommen og drukket kaffi i papp med Nadja, jeg håper det blir mer tid neste gang.
Men hovedgrunnen til at vi var der i helga var en fin konfirmant som jeg var så heldig å skulle få ta bildene av! Hun var så fin i Østfoldsbunaden sin og vi tok bildene på den flotte trepiren som stikker ut over Nidelven.
Etterpå var det selskap med herlig tapas og kaker. Iben var en liten selskapsløve, insisterte på å drikke eplejuicen sin fra stettglass, koste seg med medbrakte tegnesaker og de andre barna som var med. Etterhvert ble det litt krevende å løpe rundt i bunad, men hun var veldig kry i stakken sin! Krysser fingerne for flere (og bedre) bilder av hennes og min festdrakt til 17.mai!

4 kommentarer:

  1. Koselig med konfirmasjon!

    Håper du likte byen! Trondheim er den eneste byen for meg, tror jeg, haha. Elsker å bo her (har dog ikke prøvd å bo noe annet sted, så jeg er kanskje ikke så veldig objektiv :p ).

    SvarSlett
    Svar
    1. Åhja, må definitivt tilbake og ha mye bedre tid! Tror jeg føler det på samme måte med Bergen :D

      Slett
  2. Det var super stas å hilse på søte Iben. Og dere to voksne , så klart.

    SvarSlett
    Svar
    1. l like måte Nadja, veldig kjekt å sees igjen! :)

      Slett