mandag 25. mai 2015

Fint nett no

- å spise jordbær nesten hver dag
- serien "Arkitektens hjem"; veldig inspirerende for oss som skal sette i stand et hjem
- "Hundedagar" av flinke Anja
- bursdagsfika for Askil med pavlova, pakker og et bursdagskort Iben plukka ut; med kattunger på
- denne etsybutikken
- alle babyene som blir født til høsten
- at vi har bilen til mine svigerforeldre "i pensjon" hele uken; storhandel og en IKEA/Fretex-tur til helgen
- den friske sommerparfymen min Noa

ikke så fint:
- fortsatt ikke kjøpt noe hus på Dale, kjenner jeg har lyst til å ha noe i boks før sommerferien
- mye vikarjobbing fremover som går utover tiden til oppgaveskriving og forbindelsene vi må gjøre her i Bekkeveien før salg

4 kommentarer:

  1. Å, så fine nyheter at dere skal flytte til Dale! Har tatt toget forbi der så mye og drømt meg bort om hvordan det er å bo der. Nå får jeg se det gjennom dine øyne. (Vi er veldig hekta på Arkitektenes hjem her også. Veldig fint program.)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det blir spennende! Det er en veldig koselig liten plass og vi er heldige som får besteforeldre så nærme, kort vei til barnehagen og allerede noen gode venner der :)

      (Ikke sant? Åh, så mange flotte hjem!)

      Slett