onsdag 1. april 2015

sommerlig

Når jeg ryddet i bortpakkede klær på mandag fant jeg ut at jeg har hatt de samme sommerklærne og skoene de siste årene (med unntak av den sommeren jeg var gravid). Det er fint og fornuftig, men nå var de utvasket og jeg tenker å belønne meg med noen nye ting til sommeren. Jeg er kjoledame hele året og sommeren er den mest behagelige sesongen. Denne sommeren ønsker jeg meg noen knelange kjoler med litt erme og knyting i livet, en skjortekjole lin, en lys golfjakke i bomull, noen lyse t-trøyer og enkle skjørt. Og sandaler, disse Saltwater sandals har stått på ønskelisten lenge, kanskje jeg spaserer rundt med disse i sommer?
Hatt fra Accessorize, veske fra Mitt lille hjem, kjole og sandaler fra Toast, golfjakke fra Oasis, vaniljeduft fra The body shop og neglelakk fra Chanel i fargen Secret.

2 kommentarer:

  1. Så flotte klær, skikkelig behagelige sommerfarger - gleder meg til sommeren!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant? For meg er mørkeblå også en sommerfarge :)

      Slett