søndag 12. april 2015

Loppesøndag

 I dag dro vi avgårde til vårens første loppis. Det ble en fin uttelling på både Slettebakken skole og Landås kirke. Selv om det var søndag var det godt oppmøte og mye fint.
 Noen Rörstrand-asjetter og kjøkkenting med treskaft,
 fine stoffer i duse farger, det grå er en linduk, det grønne et kjøkkengardin og en brodert duk som er blitt solbleika på oversiden (mye sterkere farger på baksiden). 
Og en liten bit som egentlig er for liten til å bli noe alene, men om jeg finner et passende ensfarga stoff kan det bli ei fin babykyse?

4 kommentarer:

  1. Oh, jeg glemte det helt! :( Fine ting!

    SvarSlett
    Svar
    1. Vet ikke om du har facebook, men "Loppemarkeder i Bergen" er en bra side å følge med på!
      https://www.facebook.com/pages/LOPPEMARKEDER-I-BERGEN/111159635584336?fref=ts

      Slett
  2. Neimen så mye fint - nå ble jeg rent misunnelig! Knivene, asjettene, ååå...

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg var i tvil om fatene, siden jeg trodde de skulle være veldig dyre!
      Så når jeg tok "siste runde" tenkte jeg skulle høre om de fortsatt var der, og det var de! :D
      En tier per fat, for et kupp!

      Slett