mandag 2. mars 2015

Siden sist

Jeg er godt i gang med fagbrevet mitt, men det er en overgang fra praksis til teori.
Iben synes det er stor stas å sitte på kjøkkenbenken og hjelpe med middagen. De hadde laget løvemasker i barnehagen og selv sultne løver må prøvesmake middagen.
Fast fredagsrituale med litt rest av juleknask. Ikea-date med handleliste og egentid for småbarnsforeldre.
Bunaden til Iben er 90 % klar, jeg venter med de siste detaljene noen dager før vi drar til Trondheim (Iben vokser så mye om dagen!). Fika med besteforeldre og sitronmuffins.
Iben var grei og sov til kl 7 søndagsmorgen (ellers er vi tilbake på 5.30, grøss). Søndagsbakst med kanel i svingende.
 Fantastisk Marimekkostoff i posten, jeg drømmer om fine puter i sofaen vi planlegger til nyhuset. Lyset flommet inn på kjøkkenbenken i dag, det er vårfølelse på gang!

8 kommentarer:

  1. så masse fint. og sååå fin bunad!

    SvarSlett
  2. Fiiint! Hvor kjøper du Marimekkostoff?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har kjøpt på Etsy! :)
      https://www.etsy.com/no-en/listing/191632060/marimekko-fabric-purple-small-ovals?ref=shop_home_active_15

      Slett
  3. Så fine øyeblikk :) og Marimekko er helt sjef.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant? Åh, skal kjøpe mange flere stoffer når vi kommer i nyhuset :)

      Slett
  4. Grå sofa er tingen, har jeg funnet ut. Det skal en del til før det ser skittent ut også er det ganske lyst og fint! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var det vi falt for med den fargen også! Og Karlstad kan man bytte trekk på, genialt for småbarnsforeldre :D

      Slett