onsdag 4. mars 2015

Mat på bordet

Vi har bestemt oss for å bli flinkere til å planlegge og handle inn middager. Særs inspirert av Astrids middagsprosjekt skal vi fra mandag begynne å lage en plan. Vi er tre sære individer når det kommer til varmmat her i huset; jeg vil helst ha vegetarisk (gjerne tre kjøttfrie dager i uka), Askil vil ha kjøtt og er grønnsaks-skeptikker og Iben elsker pasta. 
Butikken rett over gaten er ofte lett å ty til, men utvalget og prisnivået er ikke det beste hverken for kreativiteten og lommeboken.
Så med et godt basisutvalg i huset, rene råvarer og nye ideer skal dette bli mitt middagsprosjekt framover!

4 kommentarer:

  1. Lykke til med prosjektet! :) Selv er jeg fiskespiser og skeptisk til kjøtt (=mest mulig vegetarisk/pescetarisk) imens samboeren elsker kjøtt, så jeg forstår konflikten. Men som oftest finner man en balanse som funker for alle etter hvert, utfordringen er vel å finne tid og kreativitet nok :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, det er tre ulike ganer her :)

      Slett
  2. Gleder meg til å følge med på deres middagsplanlegging fremover :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, det blir veldig greit å få planlegge skikkelig :)

      Slett