fredag 20. mars 2015

Fredagslista

 Utfordret av fine Julianne, her er 20 fakta om meg:
1. Om jeg går en dag uten kaffe blir jeg vrang og vanskelig
2. Etter jeg ble mor klarer jeg ikke å se fødsler på tv uten å begynne å gråte
3. Bruker aldri blitz når jeg tar bilder
4. Jeg skriver alltid detaljerte lister før pakking
5. Favorittreisemålet mitt i Norge er Balestrand
6. Favoritt neglelakkene mine fra Chanel er April og Rose Confidentiel
7. Jeg er født i Mo i Rana
8. Jeg ble forelsket i Gene Kelly når jeg så Singing in the Rain og ble lei meg når jeg oppdaget at han var død
9. I vårt nye hjem ønsker jeg meg et walk-in spiskammers med fryser
10. Jeg liker ikke å bade i sjøen, men skal ta meg sammen denne sommeren
11. Er venstrehendt
12. Jeg samler på små notisbøker og klarer nesten ikke å gå forbi uten å kjøpe en med
13. Jeg kaster salt over skulderen om jeg søler
14. Første gang jeg fisket knakk stangen
15. Jeg smelter når Iben peker på kokeboken til Sophie Dahl og sier "mamma"
16. Jeg har fått flere gode venner gjennom bloggen
17. Jeg er selvlært i søm og startet med å klippe opp gamle julegardiner for å sy kjole til katten når jeg barn (katten slapp å prøve)
18. Jeg begynner alltid å spare håret mitt langt, så for å klippe det halvkort når det passerer skulderne
19. Favoritthotellet mitt i Bergen er Grand hotell Terminus
20. Jeg kan dele epler med hendene, veldig populært triks når jeg skjærer frukt i barnehagen!
Noen andre som vil?

5 kommentarer:

  1. Dele eple med hendene?? wow! Berre riv du det i to??

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, ikke de hardeste grønne men ja! Fant en snutt som viser hvordan :)
      http://dagbladet.uds.ak.o.brightcove.com/1027729757001/1027729757001_2064599571001_Epledeler.mp4

      Slett
  2. Herleg og artig liste å lese ein fredagsmorgon! God helg :D

    SvarSlett
  3. Så fin liste! God helg! <3

    SvarSlett
  4. Lister som denne <3 God helg!

    SvarSlett