søndag 8. februar 2015

Uka som gikk

 Denne uka startet jeg med litt egentid på Smakverket. Jeg fant de herligste økosjokolader på Kinsarvik (den hvite sjokoladen med bringebær er himmelsk)
 Iben og jeg hadde hjemmekontor og crepês til lunsj.
 Dukka måtte være med på butikken og jeg sydde Ibens karnevalkostyme
 Jeg rakk en cortado i papp mens jeg jeg gikk til jobb og vi tok tidlig helg med D2
 Iben tittet ut av togvinduet og lurte på om man kunne bade, jeg startet nytt strikkeprosjekt med Dale garn fra svigermors lager (elsker dette gulvet)
Lørdag var vi med på Solfest på Forsamlingshuset og morsdagspresang fra Iben med selvtegnet kort. Ei veldig kjekk uke!

3 kommentarer:

  1. kva slags garn er det i fyrste ruta? elskar melert grønt og blått garn! kvit sjokolade med bringebær høyrast himmelsk ut. synast morsdagsgåva di var så fin! den trur eg at eg må lesa ei gong.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er Pickles pure wool i Fenrikkel :)

      Slett