onsdag 4. februar 2015

Fint nett no

 fra arkivet
- at jeg skal få leke "journalist" i helgen, siden hele Vaksdalposten er på seminar skal jeg ta bilder og skrive litt fra Solfesten på Dale
- illustrasjonene til Lizzy Stewart
- Pippi Langstrømpe-kostyme til karnevalet i Ibens barnehage; veldig fornøyd med at ideen min ble som jeg håpet
- dette flotte lekekameraet, kanskje en bursdagspresang når Iben blir tre år?
- at jeg nå er student, hurra! Føles godt å være i gang!
- dette skjørtet 
- at gode Julianne har startet en ny blogg; Tusen og en hatt
- musikken til El Perro del Mar, jeg hørte mye på henne før. Jeg så henne på Hulen når hun varmet opp for Lykke Li for mange år siden. Tenk at Askil også var på den konserten. Om vi bare hadde visst...

ikke så fint:
- at Iben begynner å bli syk igjen, jeg føler hele januar var 80 % sykedager.

4 kommentarer:

  1. Hihi, så fint bilde av Iben og Mummi! Jeg handler vanligvis aldri på H&M, men det skjørtet der var jammen fint... Håper Iben snart blir helt frisk igjen! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg også, men det svarte til forventningene. Tungt fall, passe høyt i livet og praktiske lommer!

      Vi rømmer til bestemor og bestefar i helga, håper det gjør susen :)

      Slett
  2. Så koselig å bli nevnt! Nå ble jeg glad <3

    SvarSlett