tirsdag 24. februar 2015

Akkurat nå

 Det er typisk at når man bør sitte å konsentrere seg om en viktig tekst begynner tankene å vandre og man får lyst til å gjøre andre ting. 
Nå har jeg mest lyst på skikkelig god kaffe i steden for den lunkne traktekaffien jeg har på hjemmekontoret
 - lyst til å bake eplekake med masse kanel og bløt krem som tilbehør
 - kjøpe knirkende tulipaner
 - planlegge påsken og smugsmake på påskemarsipan
 - bake påskesnurrer (egentlig en gul kanelsnurr)
 - leke ute i en grønn hage
 - stjele en kvist når kirsebærblomsttrærne blomstrer
 - planlegge en vårrengjøring på kjøkkenet
- drømme om sommeren i Balestrand

7 kommentarer:

  1. Åh, det hørtes fint ut alt sammen. Fikk sykt lyst på eplekake nå, haha.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, tror det må bli kake på søndag :D

      Slett
  2. Haha, fint at vi er flere som drømmer seg bort fra skolearbeid!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, digresjoner er som regel ingen problem :)

      Slett
  3. Ååå, så fint! Drøymer om akkurat det same.. Har akkurat oppdaga bloggen din, kosar meg med innlegga dine langt bakover i tid. Så fine bilde, stemningar og kvardagsglimt :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt å høre, tusen takk! :)

      Slett
  4. Å, nå gleder jeg meg til påske! Påskegult og vårfølelser, tenk at det kun er noen uker til! Og så tulipanene da. Absolutt fint.

    SvarSlett