mandag 26. januar 2015

Ting å glede seg til:


Iben og jeg skal ta toget til Hønefoss i helga
å se oldemor og oldefar igjen
lage mer fikenfika, sunnere hjerneføde når man prøver å jobbe hjemme
 begynne å planlegge Ibens nye bunad
begynne å sykle igjen
 en tur til Dale om to helger og være med på Solfesten
 lage et nytt glass med granola
når sola kommer inn kjøkkenvinduet (note to self: vaske vinduer)
 lage vegetarlasagne
å gå på jakt etter er flere deler av Veggen de lux
når datoene for vårens loppemarkeder kommer

5 kommentarer:

  1. Så mange fine ting å glede seg til! Du tar så fine bilder, altså! Jeg skal kjøpe meg speilreflekskamera så snart jeg har spart nok penger (ikke så lenge til!), det gleder jeg meg veldig til. Hvilket kamera og linse har du? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Ine!
      Jeg har et Nikon D3200, et enkelt og kjekt kamera som jeg trives godt med (alltid hatt Nikon). Jeg bruker 18-55 objektiv, prisen er rundt 3000 kr :D

      Slett
    2. Å, det er det ene kameraet jeg vurderer! Det andre er Canon EOS 700D. Har Olympus for øyeblikket, så vet ikke hva jeg liker best av Nikon og Canon. Må vel nesten bare prøve :)

      Slett
  2. Hønefoss! Da er dere jo ikke langt unna! Det hadde vært så koselig å få forevige Iben en gang, si ifra når dere kommer nedover nestegang. :)

    Ha en finfin tur!
    klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. åh, det hadde vært kjempegøy! :D

      Slett