torsdag 29. januar 2015

Fint nett no

 - jobbe seg fortjent til en kaffipause med strikketøyet
- være vikar i Ibens barnehage, det gikk overraskende fint. Iben synes det var mest rart at jeg byttet sko når vi kom i barnehagen
- sende fra meg en stor pakke med hjemmesydde Vetle eple-kreasjoner
- min nye mønstermappe fra HAY
- spise middag ute alle tre, Iben var en fornøyelse ha med seg og koste seg med pasta fylt med spinat og ricotta
- stoffet SMÅBORRE fra IKEA som skal blir duk, herlig vårlig!
- steke skillingsboller i kakeform; eller bollakaka som Iben sier
- et hav med rosa blomster utenfor byens fineste blomsterbutikk
- my scandinavian home, en nydelig og inspirerende blogg
Ikke så fint:
- snøværet i dag og håpløse forhold på fortauene, ihvertfall når man kommer med barnevogn. Kanskje man burde gå over til ski og pulk?
- at Østlandsturen Iben og jeg skulle ta i helgen ikke blir noe av grunnet sykdom på Hønefoss. 
Veldig leit, men vi håper på en ny tur om ikke så lenge.

5 kommentarer:

  1. Så fint småborre-stoffet var, det blir nok en nydelig duk! Utrolig fine farger på strikketøyet, forresten. Hvilke farger er det? (Nå har jeg forresten bestemt meg for at det blir Nikon-kamera på meg! Skal kjøpe den nyeste versjonen av det du har når jeg bare får spart liiiitt til. Gleder meg!)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den grønne heter Fenikkel og den rosa heter Magnolia (begge Pickles purewool)

      Åh, så gøy med kamera! Jeg er ingen ekspert, men synes det kameraet er veldig lett bruke :)

      Slett
    2. Takk for bloggtips, bloggen glassveranda er veldig inspirerende også. Iben er blitt så stor og søt.
      God helg fra Østlandet!

      Slett
  2. Nydelig stoff! Imponerende til Ikea å være

    SvarSlett