tirsdag 6. januar 2015

Fint nett no

Fra arkivet: brasseriet på Litteraturhuset
- barnebøkene til Emma Adbåge; nydelige illustrasjoner og tekster. Iben har fått boken om hånden!
- at Iben og jeg skal på tur til Østlandet om noen uker, det er en oldemor og oldefar som gleder seg stort (og det gjør vi også!)
- at Askil og jeg endelig begynner å komme over forkjørlelsen vi har slitt med siden romjula
- gamle episoder av serien "Kingdom" med Stephen Fry
- boka  "Strikk til mamma og mini", som jeg var så heldig å få i julegave fra fotografen selv, den talentfulle og dyktige Helena Krekling
- et kjapt, men etterlengtet møte med fine Dani og familien hennes før de dro tilbake til London
- å lære seg strikketeknikken "magic loop", endelig kan jeg strikke ermer uten angstfremkallende settpinner
- tre nøster i den herligste grønne ulla er på vei til meg fra Pickles
- virkelig, virkelig glede seg til vi bor på Dale! Vi har ikke hus ennå, men krysser fingrene for at vi kjøper før påske!

6 kommentarer:

  1. Mange fine, gode, herlige ting å glede seg over! :)

    SvarSlett
  2. Å!!! Jeg gleder meg sånn til det siste punktet!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, det gjør vi også! Det blir veldig kjekt <3

      Slett
  3. Godt nytt år kjære Ingvild! Jeg blir alltid glad når jeg innom bloggen din.

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt nytt år til deg og dine også! Håper våre veier krysses i 2015 også! :)

      Slett