onsdag 31. desember 2014

I 2015 skal jeg:

 - dyrke krydderurter
- begynne på en ny bunad til Iben, denne gangen med tradisjonelle materialer
 - bli flinkere til å bestille papirbilder og lage album
 - lære meg å strikke armer og mønster
- nyte de tidlige morgenene med Iben, tiden går så altfor fort.
- jobbe med planer om en sybok med mine egne mønster og ideer
 - innrede vårt nye hjem med mest mulig brukt, sjølvlaget og vintage
 - bli flinkere til å gi blaffen i negative folk som ikke klarer å glede seg på andres vegne
 - spise mer vegetarisk, kjøttfrimandag er allerede innført
 - finne oss et fint hus på Dale
 - jobbe med nye ideer og mønster for Vetle Eple
 - feire 35 års dag, 1 års bryllupsdag, 3 års dag og 32 års dag     
- begynne på fagbrev som barne og ungdomsarbeider
- slå et slag for Vaksdal kommune 
 - lage hylleblomstsaft og andre ting på glass når høsten kommer
- sykle mer
Godt nytt år!

12 kommentarer:

  1. Fine mål og ønsker for det nye året! My inspirasjon å hente fra deg, Ingvild :) Godt nyttår til deg, Askil og Iben! Klem fra Elise

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine ord, Elise!
      Godt nytt år til deg også! :D

      Slett
  2. For noen fine mål! Skal notere meg noen av dem jeg også, ettersom vi skal innrede et nytt hjem på vårparten. Håper forresten den syboka blir realisert. Jeg skal være din første kunde, lett!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Hanne!
      Så spennende med nytt hjem for dere også:-)

      Slett
  3. Så fine planer! Spennende med sybok, jeg heier på deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, Line! Det er kanskje en ambisiøs plan men det skal bli gøy!

      Slett
  4. Høres ut som om du har et spennende og fint år foran deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror det blir veldig bra! :-)

      Slett
  5. Fin, fine planer! Gleder meg til å følge flytteprosessen til Dale.

    Godt nyttår!

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt nytt år til dere også!
      Det er blir et spennende eventyr :-)

      Slett