søndag 7. desember 2014

Fint nett no

- planlegge julevask, baking og finne frem pynt
- lukten av appelsin med nellikspiker i kjøkkenvinduet (med minst 30 spiker siden Iben ikke synest vi skulle gi oss på 24)
- de første julegavene er pakket inn
- den blå timen på ettermiddagen
- pepperkaker med Blå Selbu
- å sitte med Iben i armkroken en tidlig søndagsmorgen og se på Knerten
- å være vikar i en sjetteklasse og få være med på konsert i Greighallen og Pepperkakebyen
- fredagsfika med min beste Tonje på nye Colonialen og kunne plukke fritt av de fantastiske fotografiene hennes. Vi får et i bryllupsgave!
- Iben som gir meg en stor klem og sier "mammaen min"
- de nye planene våre for 2015; det blir store forandringer, nye utfordringer og veldig, veldig fint. Mer om det på nyåret! 

1 kommentar:

  1. Oi! Så spennende med forandringer! Store, sådan. Nå ble jeg veldig nysgjerrig!

    Takk for påminnelse om "året som gikk". Elsker slike innlegg! Må se å komme i gang og lage lignende selv. Men først må jeg ta en titt på lignende innlegg som jeg har laget før.

    SvarSlett