tirsdag 9. desember 2014

Året som gikk del III

 Juli: Vi hadde en herlig uke i vakre Balestrand
 Solvarme solbær rett fra busken
 Liten jente i stort landskap
 Askil og jeg overnattet på Walaker hotell i  Solvorn
 Kom hjem til fine postkort
 Jeg øvde på å sette sammen brudebuketten min
 Iben badet ute i hagen hver dag
 Lukten av solkrem på varm barnehud
August: bringebærsmuldre til dessert
 Det var fortsatt fine roser i hagen
Iben falt skikkelig for Mummihuset sitt
Kaffe og sandkaker i hagen
September: Fine loppisfunn
 Endelig kom bryllupsdagen vår!
Dagen ble nydelig og vakkert foreviget av Mariell 
 Iben og jeg bygget hytte og hang i pysjen hele dagen
Oktober: Det var høst i hagen på Dale
 Rutinert togpassasjer på vei til oldemor på Ringerike
 Så var Iben blitt hele to år!
 Jeg bakte min første glutenfrie bløtkake!
 November: Jeg dro til Oslo på husmorferie, drakk kaffe med fine folk og sov lenge i hotellseng
 Så var det min fødselsdag!
 Etter flere år med lavterkselstrikk og frustrasjon klarte jeg vrange masker og kan endelig strikke plagg!
Årets julekjole, til Ibens tredje julaften.
Desember er så vidt i gang men går så fort! 

1 kommentar:

  1. ingvild! har lest bloggen så lenge men hadde helt glemt den til tileligvis nå! takk. alltid fint.

    SvarSlett