fredag 5. desember 2014

Året som gikk del II

 April:bestemor var på besøk og vi hadde kaffe ute i hagen
 Jeg ommøblerte i stua 
 Vi tok toget til Dale, så dro Askil og jeg videre på Vossajazz
 Ibens rom ble malt og innredet
 Ibens første påskekylling
 Stoffet til brudekjolen ble handlet inn (det rosa ble ikke brukt men ligger på lur til et annet prosjekt)
 Bypåske med påskefrokost
Lekeplassglede i vårsola
 Mai: Vi feira 17.mai på Dale med klassisk 17.mai med korps, leke på skoleplassen, rømmegrøt og kaker
 Og jeg fikk mye skryt for bunaden jeg hadde sydd
 Nydelig solnedgang over Bergen
 Iben hadde fått egen sandkasse i hagen
Det ble bakt Pavlova ganske så ofte
 Juni: Vi feiret oldemommas 91 års dag med et fantastisk kakebord
 Litt kjøkkenakrobatikk før middag
 Bruktkupp fra suburbia
 Jeg handlet inn bryllupssminke
 Pizza på Bergen Kaffebrenneri i herlig sommervarme

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar