fredag 21. november 2014

Ønskelister

 På oppfordring fra foreldre og besteforeldre har vi laget noen ønskelister til jul. De er naturligvis tenkt som inspirasjon om man skulle trenge noen forslag:

Iben ønsker seg klemmer til håret, treleker til lekekjøkkenet (tror ei kaffekanne står øverst på lista), ulltøffler (str 23), strikkevotter i en fin farge, kjekke bildebøker  fra Samlaget og tynne bomullstrøyer i lilla/striper som disse fra Noa-Noa (str 3 år)
Jeg ønsker meg gode kroppsprodukter fra Korres, ny Moleskine-kalender for 2015, god kaffe, "Avkledd" av Jorun Sofie Fallmo Aartun, strikkebøker slik som "Strikk til mamma og mini" og ullgarn i fine rosa/lilla/gul-toner, gjerne fra Pickels (som også har gavekort).

Ikke overraskende ønsker Askil seg vinylplater eller gavekort til samme formål. Han skal lage en liste over titler ganske så snart!

6 kommentarer:

  1. Veldig fine og gode ting! Kan jeg spørre om hva "god kaffe" er?
    Jeg ønsker meg også det, men vet ikke helt hva jeg skal be om. Jeg liker kaffe med litt kraftig smak og lite syrlighet. Har du noen forslag?

    Vet ikke om du har prøvd produkter fra Korres før, men jeg elsker deres Guava body butter! For meg er dette duften av vinter :)

    SvarSlett
  2. God kaffe for meg er mørkbrent (siden jeg drikker den helst med melk), gjerne med toner av solbær, sjokolade og nøtter. Posene med hele bønner man kan kjøpe med seg fra cafèr har gjerne en oversikt på posen (slik som på Vinmonopolet) :D

    Har noen Korresprodukter, veldig glad i kremene med jasmin eller japansk rose :)

    SvarSlett
  3. Takk :) jeg vil også helst ha litt melk i, men har til nå gått for mellombrent. Kanskje det er "problemet", da; synes de har smakt litt tamt... Og nå kom jeg på at den kafeen som har min yndlingskaffe også selger den i poser. Skal spørre der, jeg! Takk igjen!

    SvarSlett
  4. Fine ønsker! Vet du hvor man kan få kjøpt kaffekanna med de to koppene?

    SvarSlett
    Svar
    1. De er fra BRIO! Jeg er ikke sikker på om man får kjøpt det på nett, men de burde være å finne i større lekebutikker :)

      Slett
    2. Tusen takk :)

      Slett