onsdag 29. oktober 2014

Siden sist

 Nyvaska hus klart for bursdagsselskap
Kvardag og fest; ballongene er her ennå
Iben har blitt opptatt av bladene på bakken og plukker med seg et på vei hjem hver dag
Ruskevær, vi har sluppet unna det verste her på Landås, bare håper Bergensbanen tørker opp til fredag morgen slik at jeg kommer meg til Oslo og husmorhelg. Ny tunika til Iben med elefanttrykk
Vakre Nordnes, jeg går gjennom dette smauet på vei til barnehagen. Jenta i rødt og som insisterer å bære en posene jeg har med meg når jeg henter.
Lommebok med gulltrykk, dette motivet skal jeg jobbe videre med. Endelig kunne jeg hente kaffekoppene våre på Illums, Teema er så flott og tidløst!

5 kommentarer:

  1. Åh, så fine bilder! Det smale smuget og lille røde Iben var flotte bilder! :) Bursdag er gøy!

    SvarSlett
  2. elskar jo teema, og for eit fint hjørne!

    SvarSlett
  3. älskar verkligen första bilden. så stillsamt och stiligt.

    SvarSlett
  4. Åh, Nordnes! <3
    Så mange fine bilder!
    Hurra for bursdager!

    SvarSlett